Kalkula�ka hubnut�

Příspěvek si uložili

Původní příspěvek

Marie Dostálová

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný

Markéta B

zdroj nahraný příspěvek

uloženo z Něco dobrého
vloženo 11.07.2013

2 x uložení

Výborný dezert z chia semínek – pudink bez mléka

Isnpirujte se jako já krásným jednoduchým a hlavně dietním receptem na zdravé mlsání.

Chia semínka už určitě znáte, jsou plná omega 3 mastných kyselin a vlákniny. A navíc mají fantastickou vlastnost, naváží na sebe tekutiny až v 10 násobku své hmotnosti.

A co mi je na nich sympatické, dobře zasytí : )

Ingredience

Pokud chcete zkusit jinou alternativu než kravské mléko - použijte:
1/2 hrnku kokosového mléka
1/2 hrnku neslazeného vanilkového mandlového mléka
3 lžíce chia semínek

Na oslazení svého dezertu použijte zdravější alternativy cukru jako je med javorový sirup nebo stévie.

Příprava

Všechny ingredience smíchejte a nechte chia semínka vsáknout tekutinu. Pokud má kokosové mléko po otevření plechovky v sobě tuhou sraženinu což je kokosový olej, mléko malinko zahřejte, aby konzistence byla dokonale tekutá. Před podáváním si dezert vychlaďte v lednici. Dozdobte oblíbeným ovocem, třeba malinami.

Nebo přidejte do základního receptu další ingredience:

Čokoládovo banánová

1/2 banánu s rozehřátými 3 kostičkami oblíbené čokolády

Cottage s lesním ovocem

1/2 balení cottage sýru s lesními plody jako jsou borůvky, maliny nebo ostružiny

Příspěvek je z fotoalba

Mohlo by Vás zajímat