Kalkula�ka hubnut�

Příspěvek si uložili

Další příspěvky

Martin Dlouhý

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný

Martin Dlouhý

zdroj nahraný příspěvek

vloženo 11.06.2013

7 x uložení
3 x komentář

Dieta proteinová - hubnout a nemít hlad

Jak většina chlapů ani já si nedovedu představit svůj život bez dobrého masíčka. Dohnalo mě ale moje pohodlí, tak jsem musel i já začít řešit kila navíc. Objevil jsem pro sebe proteinovou dietu, což je pro mě ideální dieta – dobře se najíst a nemít hlad : )

Ta striktní redukční fáze se drží 10 dní, kdy se jedí jen proteiny. Tato dieta nezpůsobí jako jiné brutální diety povislost kůže a zesláblost svalů. Tím, že se preferují proteiny na úkor sacharidů tělo lépe pálí uložené tuky.

Doporučení je tuto dietu držet maximálně 10 dnů. Pokud je třeba může se zopakovat, ne však dříve než za 2 měsíce.

Co můžeme jíst

1. jakékoliv maso, preferuje se libové, šunka, sušené klobásy (ne uzené)
2. jakékoliv ryby
3. vajíčka
4. houby
5. všechna zelenina kromě výjimek popsaných níže
6. voda
7. káva, zelený čaj
8. olivový olej, citrón, česnek, sůl, pepř

Dovolené potraviny, ale nekonzumujte ve velkém množství

párky (obsahují škroby)

Této zeleniny konzumovat denně 200 g

cibule, křen, petržel a celerový kořen, celé fazolové lusky, červené nebo oranžové papriky

Této zeleniny konzumovat denně 400 g

okurky, račata, zelí a květák, dýně, lilek, špenát, chřest, houby, brusinky...

Tuto zeleninu nemusíte vážit

baby špenát, listové saláty (polníček, římský salát, rukola...), klíčky z řeřichy

Co nemůžeme jíst

1. chléb, pečivo, mouka
2. všechny obilniny
3. všechny mléčné výrobky
4. cukry a náhražky cukru
5. žádné ovoce
6. alkohol a bylinné čaje
7. oříšky, slunečnicová semínka
8. klasické fazole, čočka, zelený hrášek (vyšší obsah sacharidů)
9. mrkev, brambory, kukuřice, řepa
10. nakládané sladkokyselé houby a zelenina
11. krevety, krabí tyčinky
12. játra

Doporučení

Na sáláty používejte olej a citrón.
Pokud chcete něco smažit, jen na olivovém oleji, neobalujte maso ve strouhance a mouce, můžete použít vajíčko.
Jezte alespoň 5x denně, ikdyž nemáte zrovna hlad.
Před každým jídlem vypijte sklenici vody. Pokuste se nepít během jídla a 30 minut po něm.
Nejezte po 8. hodině večer, můžete pít.

Důležité typy

Poměr jídla by měl být 1:1, na 200 g proteinů 200 g zeleniny, preferujeme čerstvou (syrovou).
Měli by jste jíst 2 vajíčka v rozmezí 3 dnů. Samotné bílky můžete jíst neomezeně.
Aby dieta postupovala rychleji, je lepší omezit grilované masa, salámy a uzeniny. Preferujte pečená, vařená masa, nebo masa připravovaná v páře.

Jeste do syta - nepřejídejte se!

Smyslem této diety je přinutit tělo pálit tuky na základě omezení přijmu sacharidů.

Já dietu držím zatím 5 dní a vidím úbytek váhy 2 kg.

Martin Dlouhý

Já vím, protože teď chléb nebudu ještě pár dní péct, tak jsem kvásek v lednici jen nakrmil. Ale už teď se těším na další pořádně propečený s pořádnou kůrkou.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

Martine a co chleba? :-) to máš od chleba na delší dobu půst viď, žádné pečení, žádné zdokonalování ve výrobě:-)

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Petr Najman

To zní dobře, že člověk nemusí mít hlad, chce to si ale jídlo plánovat a vařit si. Asi zkusím mojí milou ukecat, aby jsme to na těch 10 dní zkusili : ) Díky Martine!

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Příspěvek je z fotoalba

Mohlo by Vás zajímat

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný