Kalkula�ka hubnut�

Autora následují

Další příspěvky

Renata Ata Atinka

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný

Renata Ata Atinka

zdroj nahraný příspěvek

vloženo 06.05.2013

15 x komentář

Májový jídelníček....

sobota - 4.5. S jídlem i s pohybem se mi dařilo. Na pochodu jsem jedla pouze svoji zdravou svačinu, odolala jsem nástrahám poukázky na jídlo obdržené na začátku pochodu při registraci. Místo párku v rohlíku jsem si dala kávu a z baťohu proteinovou tyčinku z DM

neděle 5.5. K večeři jsem malinko zahřešila, ale bez výčitek. Zdržela jsem se u mamky a tam jsem si v šest dala kávu, tyčinky a tři kostičky hořké čokolády. Na svačinu jsem si měla dieta.cz/pin/77cba7b4479714b537025345cdf7d868/ , ale bez přepuštěného másla a medu, bebe sušenky k tomu. Vyzkouším ještě meruňkové pyré - rada Marušky D.Večer jsem si dala salát z červené řepy. dieta.cz/pin/cccaad5747ca960b8adb711619b1524f/
Poprvé jsem si koupila riccotu, nikdy jsem ji neměla, tak si musím tady najít nějaký recept, co zde dopuručujete a vyzkoušet.

Miluška Zahradníková

Já tam ten systém vidím taky Renato! Já mám spíš takové nárazové vlny, že se sebou musím něco dělat : ) Na systematičnosti musím zapracovat.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

No Lucko, nevím jen jestli se Ti to jen tak navenek nejeví, že mám systém, já to asi neposoudím:-)Ale každopádně to potěší. .-)Díky.O aviatické pouti jsem dnes už slyšela, dcera se kvůli ní vracela domů dvěma objížďkama z obvyklé hodiny cesty se staly hodiny dvě. Tak aspoň, že jste si to užili i když zkráceně.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Lucie P.

Mě se moc líbí, Renato, jak v tom máš bezvadný systém. Je znát, že máš pedagogické zkušenosti, o systematičnosti si já můžu nechat jen zdát : ) My jsme dnes s dětmi vyrazili na aviatickou pouť do Pardubic. Velký zážitek pro všechny zúčastněné, ale počasí nás vyhnalo po obědě. Na procházky venku to v těchto dnech opravdu není. Tak budeme mít co dohánět : )

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

Když zbilancuji májový jídelníček, nebýt těch dvou víkendů, tak jsem jedla zdravě bez hříchů,ale ty víkendy ty to zkazily. Váhu jsem sice udržela,ale dolů jsem nešla ani o deko. Ale vzhledem k tomu, že jsem od února na půlce toho, co bych chtěla shodit, tak asi nemusím být ve stresu, protože můj hlavní cíl je udržet a nedělat váhové výkyvy. Přeji všem krásný nastávající červen a nenechme si ho kazit kapkami deště. Vitámím D, musíme chodit doplňovat sem na stránky.:-) Prý stačí pro načerpání dostatečného množství vitamínu D 20 min. pobytu na sluníčku. No 2O minut denně na těchto stránkách, to dáme, takže budeme vpohodě i za špatného počasií:-) Ještě dlužím recept na cizrnový hummus, který jsem dělala poslední májový den a Smothie plné potřebných živin, pro nás ženy po 40... :-) Budu se snažit napsat,co nejdříve. Kváskový chléb jsem již pekla 3x a řekla bych ,že ten třetí ,byl ze všech nejlepší. Prostě platí pravidlo, že opakování je matka moudrosti..-)

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

23.5. Tak chleba se povedl. Měla jsem svačinu do práce. Kolegyně se rozplývala a dceřina spolužačka mi vzkazovala, že ji také chutnalo:-)

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Martin Dlouhý

Tak to zní dobře. Já mám objednaný kvásek od kamaráda, který peče svůj chléb pravidelně už více než rok. A prý to není nic náročného. Tak jsem na sebe sám zvědav : )

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

22.5.Po nezřízeném víkendu se snažím.Peču poprvé kváskový chléb.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

Martine,cení se každé deko směrem dolů :-)

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Martin Dlouhý

Pořád jste dámy na tom lépe než já. Já hřeším nejen o víkendu. Ale snažím se co to jde. Drobné úspěchy v drobném zhubnutí mě už potkaly taky : ) A z toho se raduju.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

19.5.Samozřejmě , jak jsem očekávala.Pátek večer a sobotu jsem nezvládla .Ale užila jsme si vikend tvoření s trochou chození :-)Dnes neděle byla už vzorná :-).

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Eva Nováková

Já jsem taky nenapravitelný požitkář. Tak z 80 % jsem co se týká jídla vzorná. Zbytek si asi dovedete představit : )

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Květa Hovorková

Ono hřešit je lidské. Z nějakého důvodu jsme tak byli naprogramováni : ) Rozmazlovat se někdy musíme. Když to není každý den, tak je to v nejlepším pořádku.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Miluška Zahradníková

Chorobné uklízení mi rozhodně nehrozí : ) Ale mít doma čisto a zároveň hubnout, není špatné. Čekají mě okna, to se opravdu zapotím...

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

Víkend 11.5. to bylo, že se mi tady o tom nechce ani psát.:-( A předsevzetí trvalo do té doby, kdy jsem nechtěla dceři odmítnout kynutý skořicový kringel nebo jak ho jmenovala. Druhý den byl sice pochod 15 km, ale potom večer posezení s kamarádkama to už jsme se ani nezdráhala a dobroty jsem si užívala. V neděli se mi špatně zajíždělo do zajetých kolejí. Tak jsem snědla po hodně dlouhé době čokoládu. Od pondělí jsem zase v normě. Mám připravený recept na celerový salát, který byl výborný. Napíši po víkendu. 17 . 5 . odjíždím s tím, že se budu snažit nejíst hříšné věci, ale na takových to setkáních se to jen a jen hříšnými jídly hemží, tak si myslím, že to asi nezvládnu jíst krabičkově. Jediné,co mě utěšilo, že to co jsem za víkend nabyla, zase šlo dolů.Nechápu to,že za dva dny se člověk dokáže tak váhově zaplnit. Přemýšlela jsem, kde jsem dělala chybu... vždy když více jím, zjištuji, že méně piju, ochladí se nebo zlenivým a zajedu do nějakého stereotypu a záchvat chuti je touha těla změnit stereotyp, přestanu psát do deníčku.Jak to zvládáte vy ostatní se svými jídelními hříchy? Někdy jsem tak super naladěná, že si říkám, to už se mi ani nikdy nemůže stát, že bych někdy měla potřebu hřešit a pak stačí jedno sousto a přesvědčení je to tam....a zase si říkám od zítra zase začínám...Přeji krásný víkend a po něm se zase ozvu.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Renata Ata Atinka

7.5. Ke snídani jsem si rozvařila mražené broskve a rozmixovala, přidala chia semínka, jogurt a 3 lžíce vloček svačina: Banán oběd: bezlepkový rýže a maso. Svačina: káva a proteinová tyčinka z DM. Na 12 km procházce jsem si v lese opekla liberecký párek/ bez výčitek/ a po příchodu domů rozmixovala s vodou rajče, a nastrouhala mrkev s citrónem.

nevhodný obsah
nahlásit nevhodný obsah

Příspěvek je z fotoalba

Mohlo by Vás zajímat

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný