Kalkula�ka hubnut�

Autora následují

Původní příspěvek

Eva Evanová

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný

Elisabeth Zimmelová

zdroj nahraný příspěvek

album Různé
uloženo z Rady pro zdraví
vloženo 27.04.2013

Každý může mít pěkné a zdravé vlasy, pojďme si říct jak na to.

Pokud chceme mít zdravé vlasy samozřejmě záleží na tom jak o ně pečujeme a co si na ně dáváme. Ale ještě víc záleží na tom, co jim dodáváme skrze naší stravu. Není žádným tajemstvím, že to co jíme ovlivňuje celé naše tělo. Vlasy nejsou výjimkou. Pokud budete jíst vhodné jídlo, porostou vám zdravější a silnější vlasy, změnu uvidíte i na vašich nehtech.

9 RAD CO JE TŘEBA JÍST, ABY JSME MĚLI KRÁSNÉ A ZDRAVÉ VLASY


1. LOSOS

Losos je pro náš organizmus přirozeným zdrojem omega-3 mastných kyselin, které přímo ovlivňuí kvalitu našich vlasů.

2. BROKOLICE A ŠPENÁT

Pepek s Olivou holt věděli co je dobré. Špenát a brokolice jsou excelentním zdrojem vitamínu A a C, které náš organizmus potřebuje, aby produkoval kvalitní kožní maz, který je přirozenou olejovitou substancí vylučovanou kořínky vlasů. Je pro naše vlasy jako přírodní vlasový kondicionér. Zelenina jako je zmiňovaný špenát, brokolice nebo i mangold je také zdrojem železa a vápníku.

3. DRŮBEŽÍ MASO

Libové kuřecí a krůtí maso je zdrojem kvalitního proteinu, který podporuje výživu vašich vlasů.

4. CELOZRNNÉ PRODUKTY

Celozrnné produkty jako je celozrnný chléb, těstoviny a celozrnné snídaňové cereálie zaručí zdravé dávkování zinku, železa a vitamínu B.

5. VEJCE

Pokud chcete mít zdravé vlasy nezapomínejte na vajíčka, je jedno jestli preferujete míchaná nebo na tvrdo. Důležité je, aby byly součástí vašeho jídelníčku a dodávaly vašemu tělu a vašim vlasům tolik potřebné proteiny. Navíc jsou přírodním zdojem vitamínu B12.

6. ÚSTŘICE

Ano, já vím ústřice jsou v našich krajích spíše exotické, přesto jdou i na našem trhu sehnat. Ústřice jsou známé také jako přírodní afrodisiakum. My je však vyhledáváme pro jejich vysoký obsah zinku a silných antioxidantů. Pokud nejsou zrovna k dostání zinek získáme také z oříšků, celozrnných produktů nebo hovězího a jehněčího masa.

7. LUŠTENINY

Ano i fazole nebo čočka jsou důležité pro výživu vašich vlasů. Nejen že podporují růst vlasů ale jsou zdrojem železa, zinku a biotinu, naše vlasy potom zesílí, nejsou tak lámavé.

8. MRKEV

Mrkev je excelentním zdrojem vitamínu A, který nejen že zostřuje náš zrak, ale i vyživuje naší pokožku hlavy.

9. NÍZKOTUČNÉ MLÉČNÉ PRODUKTY

Nízkotučné mléčné produkty jako je nízkotučný jogurt, kefír nebo sýr cottage jsou výtečným zdrojem vápníku a potřebných minerálů pro růst kvalitních vlasů.

Nezapoměňte, že to co prospívá našim vlasům zaručeně prospěje i celému našemu tělu.

Příspěvek je z fotoalba

Mohlo by Vás zajímat