Kalkula�ka hubnut�

Příspěvek si uložili

Další příspěvky

Markéta B

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný

Markéta B

zdroj nahraný příspěvek

vloženo 10.10.2014

6 x uložení

Listový salát s restovanou paprikou a olivami a bagetka s prosciuttem

Výborná svačina, nebo lehká večeře. Listovým salátem nikdy nic nezkazíte, ať už potřebujete hubnout nebo ne.

Ingredience

římský salát
dobré olivy, třeba kalamata
červená a žlutá paprika dopředu orestovaná na olivovém oleji

dresing ze lžíce pesta (recept zde) olivový olej, bílý vinný ocet, sůl pepř vše dobře rozmixovat.

Příprava

Papriky si nakrájejte na tenké proužky. Na pánvi si rozpalte pár kapek olivového oleje. Vsypte na ní papriky a restujte cca 15 minut. Posypte troškou cukru, můžete použít přírodní cukr, promíchejte a nechte na paprikách zkaramelizovat, restujte další cca 3 minuty.

Chlebovou bagetku si na sucho opečte na pánvi, aby pěkně křupala, lehce potřete pomazankovym máslem a na vrch si dejte "prosčuto".

Římský salát si nakrájejte na menší kousky, přidejte zálivku a dobře promíchejte, potom přidejte papriky, olivy a aranžujte na talíř.

Příspěvek je z fotoalba

Mohlo by Vás zajímat