Kalkula�ka hubnut�

Autora následují

Další příspěvky

Adéla Hrochová

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný

Adéla Hrochová

zdroj nahraný příspěvek

vloženo 21.02.2013

1. týden čtvrtek

Děkuji všem za milé komentáře. Mám radost, že si můžeme vyměňovat zkušenosti a navzájem se podpořit. Dnes to se mnou vypadalo takto. Myslím si, že to celkem šlo až na ten chleba nebyla ho v poledne půlka, ale ještě jeden celý krajíček. Ale vzhledem k tomu, že když se cpu, tak mám daleko vyšší přijem KJ... pro moje tělo to bylo dobré :-)

Snídaně:

Celozrnný rohlík z mrazáku vylepšuji tím, že ho rozmrazím a vlastně opeču v toustovači. Aby se do toustovače vešel před zmazením ho zmáčknu a nebo rozkrojím. Rohlík je jako čerstvý a pokud nějakou pachuť v mrazničce pochytí v toustovači se krásně ztratí. Takže dnes pouze namazaný taveným sýrem a paprika na ozdobení.

1. svačina:

Mrkev, jablko a pár mražených jahod jsem zasypala praženým mákem. Moc mi vychytávka od /Barbory Němečkové/ zachutnala. A já hlavně chci díky máku předcházet té osteoporóze, ale nevěděla jsem do jakého jídla ho dát.

Oběd:

/Opět v práci bezlepkový až na ten chleba/
polévka – drůbková jemná, fazolový guláš, chléb, káva

2. Svačina:

Mrkev, hroznové víno, hrneček kefíru

Večeře:

Květákový mozeček na cibulce s petrželkou, vajíčkem, ozdobený paprikou a rajčátky.
Na siestu jsem si dala kávu z dolce gusta, ale bez mléka

Pohyb:

Ve čtvrtek chodím na pilates. Dnes jsem si vzala nordic walking hole a šla se projít na vzduch. Necelých pět tisíc kroků, ale v tomto mrazivém počasí jsem si vyvětrala hlavu.

Pocity:

Dnes z práce nic moc, měla jsem chuť se najíst, ale potom jsem si přečetla vaše ohlasy na můj článek a vyrazila jsem s holemi ven. Takže moc vám děkuju za komentáře a podporu.

Příspěvek je z fotoalba

Mohlo by Vás zajímat

Děkujeme sponzorům

kteří umožňují, aby web dieta.cz
mohl být pro Vás bezplatný