Kalkula�ka hubnut�

Markéta B

California, San Jose


fotoalbum

Vegetariánská inspirace


Nápad na dietní svačinku

Nápad na dietní svačinku

Krajíc celozrnného chleba, nastrouhat malý kousek sýru na to plátek žlutého masitého rajčete a vše posypat zelenou cibulkou. A na konec orosit olivovým olejem, špetička soli a pepře.

Vegetariánská tortila hrající všemi barvami

Vegetariánská tortila hrající všemi barvami

Tortilu si naplňte orestovanými vajíčky, žampiony s cibulkou, čerstvým špenátem, avokádem a směsí listových salátu s jedlými maceškami. Můžete nakonec zjemnit lžičkou jogurtu nebo zakysané smetany. Tortilu si kupte, nebo si udělejte svoji, domácí.

Inspirace na snídani

Inspirace na snídani

Udělala jsem si pečené brambory, žloutek schovaný v bílkovém županu a listový dvoubarevný salát. A nezbytná ranní káva : )

Korejský salát s klíčky mungo

Korejský salát s klíčky mungo

Vynikající salát z lehce oblanšírovaných výhonků v asijském stylu. Pěkná alternatva, když máte hodně klíčků.

Svačinka, barevná a chutná

Svačinka, barevná a chutná

Na tmavý semínkový chléb jsem si dala tence pomazánkové máslo, avokádo, grilovanou papriku upečenou z předchozího dne, lístek salátu, vlašský oříšek a vše jsem zasypala listovou petrželkou a mátou. Maličko soli a pepře. Mňam : )

Pohodové ráno s dobrou snídaní

Pohodové ráno s dobrou snídaní

Tak jsme si daly s Katkou, mojí sestřenicí výbornou pestrou snídani.

Recept na dobrou pomazánku

Recept na dobrou pomazánku

Když má přijít návštěva, domácí chlebíčky vždy potěší.

Dietní příloha - grilované papriky

Dietní příloha - grilované papriky

Tato příloha spolu s lístky bazalky a máty, je opravdu nepřekonatelná, k libovému masu je to pevný svazek na celý život : )

Haló halloween!

Haló halloween!

Naše výzdoba. A dýně potom zrecyklovat na dietní polévku : )

Zdravá snídaně

Zdravá snídaně

Otoustovaný tmavý zrníčkový chléb se žlutými rajčaty, jarní cibulkou a nastrouhaným sýrem. Ještě lehce osolit a opepřit a kapka olivového oleje.

Dietní příloha - hrnec plný zeleniny

Dietní příloha - hrnec plný zeleniny

Experimentujte s přílohami, nebojte se kukuřice ani fazolek. Prohřejte je v osolené vodě, potom opepřete, ochuťte vaší oblíbenou zálivkou nebo bylinkami a pochutnejte si.

Jen tak něco pro inspiraci : )

Jen tak něco pro inspiraci : )

Jídla, kterými nikdy nic nezkazíte. Čerstvé fazolky a rajčata s bazalkou. Vše velmi chutné a dietní. Tělo vydá víc energie na zpracování potravy než přijme : )

Recept na dýňovou polévku se špenátem

1x uložení

Recept na dýňovou polévku se špenátem

Dýně je skvělá pro hubnutí, je sytá a přitom má málo kalorií. Dobrých receptů s dýní není nikdy dost : )

Letošní sklizeň česneku

Letošní sklizeň česneku

Už se suší v kůlně. Je to krasavec z dědovi zahrádky.

Čerstvá šťáva z ovoce a zeleniny - vymačkejte si ji každé ráno

1x komentář  1x uložení

Čerstvá šťáva z ovoce a zeleniny - vymačkejte si ji každé ráno

Jak už jsem párkrát psala, díky rannímu pití čerstvé šťávy se nám s mým mužem podařilo dohromady zhubnout 30 kg. Nebojte se rybízu ani bazalky. Mám pro vás i další tipy, které jsem se naučila.

Emma Všudybylka

Tak mě přišlo, že odšťavňovat dýni je docela úlet, ale nedalo mi to, vyzkoučela jsem to přidat k okurcem mrkvi a jablku a bylo to překvapivě dobré.

Recept a dýňovou polévku hokaido

1x komentář  2x uložení

Recept a dýňovou polévku hokaido

Výborný bezlepkový recept. Dýně je sytá a přesto nízkokalorická. Takže doporučuji všem kdo přemýšlí o hubnutí.

Marie Dostálová

Už jsem také vařila, měla jsem tendenci krémové polévky zahušťovat moukou, ale u dýňové to nění vůbec potřeba. Je to bezlepkové a dietní : )

Recept na sterilované okurky

Recept na sterilované okurky

České nakládačky jsou nejlepší na světě. Podle znojemského receptu jsou pěkně sladkokyselé, okořeněné koprem, hořčičným semínkem a kořenovou zeleninou. A když jsou potom ještě křupavé, to je přímo delikatesa : )

Jak úspěšně a natrvalo zhubnout? Jezte jen to co vás baví a co vám chutná.

Jak úspěšně a natrvalo zhubnout? Jezte jen to co vás baví a co vám chutná.

Brutální krátkodobé a jednostranné diety jsou k ničemu. Tělo zhubne, ale po skončení diety si rychle zase udělá zásobu na horší časy. Mě se osvědčilo ráno si dělat zeleninové šťávy, zeleninové přílohy a salátky všeho druhu. No a dobrá zpráva je, že mi to i chutná : )

Děti občas dokážou překvapit

Děti občas dokážou překvapit

Moje Sofinka mě překvapila tím, že si pochutnala na bezlepkovém semínkovém chlebu a sama si ho namáčela do bio lněného oleje, který je výborným zdrojem omega kyselin. Tak třeba to u vás doma projde také : )

Salátová zahrádka u našich

Salátová zahrádka u našich

Troška zelené inspirace ze zahrádky mých rodičů. Lístky salátu a bylinek se hodí třeba i do smůfíčka : )